[NL2-NL16] Tt 0.02/0.05

    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      Full Tilt - $0.05 NL RUSH (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

      MP: $3.95
      CO: $13.84
      BTN: $8.74
      Hero (SB): $26.91
      BB: $5.04
      UTG: $5.19

      Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

      Pre Flop: ($0.07) Hero has T:club: T:spade:

      fold, fold, CO raises to $0.17, fold, Hero calls $0.15, BB calls $0.12

      Flop: ($0.51, 3 players) T:heart: 3:heart: A:spade:
      Hero checks, BB bets $0.51, CO raises to $1.48, Hero calls $1.48, fold

      Turn: ($3.98, 2 players) 8:club:
      Hero checks, CO bets $1.94, Hero calls $1.94

      River: ($7.86, 2 players) 7:diamond:
      Hero bets $5.00, CO calls $5.00


      Standardowo sprawdzam z dziesiątkami. Flop gram check, CO był agresorem na flopie więc dam mu zrobić cbeta, no ale BB zrobił d.beta po czym po 3 becie zrzucił, ja zdecydowałem się grać call, żeby nie wystraszyć CO.
      Turn znów check - chce symulować dobieranie do koloru.
      River nie ryzykuję już check, betuję, jak coś ma to sprawdzi jak nie ma to trudno.

      Dobrze rozegrane ? Może lepiej już na flopie go 4betować ? Rozdanie z RUSH nic o przeciwniku nie wiedziałem.
      Z góry dzięki za pomoc !
      Pozdro
  • 3 odpowiedzi
    • siweq86
      siweq86
      Brąz
      na forum od: 28.12.2009 Posty: 8 757
      Dla mnie standardem jest ch/raise/shove na flopie. Callując znacznie ograniczyłeś sobie value. Co prawda tu jesteście 140BB, więc nie wiem czy on byłby w stanie grać z Ax o tyle, ale ja bym się trzymał powyższej linii.
    • irb1400
      irb1400
      Brąz
      na forum od: 01.06.2009 Posty: 352
      Hejka

      Na flopie prawdopodobnie trzymasz najlepsza reka, o ile na flopie sie nie stackujesz to uwazam ze na Turnie obowiazkowo nalezy raisowac/pushowac.

      Co sie stanie po Twoim czeku na river jesli nie zabetuje? -> tracisz value - choc z drugiej strony juz na F pokazal, ze ma ochote grac

      tylko co lepsze? donkbet/push czy check/raise?
      8 jest blankiem i pewnie nie uwiezy, ze cos trafiles wiec callnie/raisnie lub bo to co zrobiles na F wyglada cosc mocno.
      jezeli przeczekasz, to zabetuje i wtedy push - choc nie podoba mi sie takie czekanie, bo jezeli choc troche mysli, to musi wiedziec, ze masz mocna reke, skoro przeczekales flopa i sprawdziles bet i przebicie, to inny myslacy przecinwik po prostu przeczeka T i pomysli na river wiec ja bym donkowal T, jesli juz tak zagrane na flopie.

      TO JEST NL5 wiec jak to mawia jeden z sedziow i trener - STRAIGHT FORWARD i duzo valuebetow, a w takie zabawy bedziesz sie bawic na wyzszych limitach.

      Pozdrawiam
    • AutystycznyAndrzej
      AutystycznyAndrzej
      Złoto
      na forum od: 12.01.2009 Posty: 7 676
      Flop: check/raise jest standardem, tylko problem polega na tym że tutaj masz tylko możliwość zagranie check/3bet co wygląda potężnie i nawet słabszy gracz może uciec z wszystkim słabszym od dwóch par. Call też mówi: "mam mocną rękę" z tym że to może być np. AJ. Na flopie można callować, można 3betować.

      Turn: jeśli callujesz flop, to tutaj jest obowiązkowy raise ponieważ nie chcę żeby rywal uciekł na river trzymając FD. Ponadto nie chcę żeby pojawił się jakiś action killer (flush) vs AK.