[NL2-NL16] AKo OOP preflop NL5

    • Kaczmarol
      Kaczmarol
      Platyna
      na forum od: 24.09.2009 Posty: 4 967
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.05(BB) Poker Stars
      SB ($5.83)
      BB ($1.52)
      UTG ($6.09)
      UTG+1 ($1.68)
      Hero ($6.56)
      CO ($1.22)
      BTN ($12.55)

      Dealt to Hero A:spade: K:club:

      fold, fold, Hero raises to $0.20, fold, BTN raises to $0.50, fold, fold, Hero raises to $1.25, BTN calls $0.75

      FLOP ($2.57) K:diamond: K:heart: 7:spade:

      Hero bets $1.55, BTN folds

      Hero shows A:spade: K:club:

      Hero wins $2.45





      Grane na unka.


      4bet/fold preflop jest ok tutaj czy nie ?
  • 5 odpowiedzi
    • MistyK
      MistyK
      Brąz
      na forum od: 19.03.2008 Posty: 2 244
      Izi fold pf. Nigdy nie 4bet/folduj , to jest ev-;p
    • Nomedes
      Nomedes
      Brąz
      na forum od: 06.10.2008 Posty: 7 483
      ja bym mimo wszystko betowal mocniej tak do 1,6-1,7 bo po pierwsze dostales dosyc malego 3beta a po drugie jestes OOP i chesz tu budowac pule tak samo jakbys gral z AA czy KK na 5bet sie zrzucam OFC.

      na flopie trafiles praktycznie nutsa, i cbet zostawi w puli tylko AK moim zdaniem dlatego zagralbym tutaj ch/r do normalnego betu a do malego beta ch/c flop i ch/r turn, jesli koles na turn poczeka wale AI na river, jesli ma jakakolwiek PP to ma 2 outy z AA ma 1 out, nie ma co sie wyrywac moim zdaniem jak juz trafilismy takie cudo
    • Kaczmarol
      Kaczmarol
      Platyna
      na forum od: 24.09.2009 Posty: 4 967
      Zakładamy że gramy 4bet/fold. Czemu mamy mocno bić 4betem ? On tam się zrzuci tak samo często do 1.25 jak do 1.5 czy do 1.75
    • Nomedes
      Nomedes
      Brąz
      na forum od: 06.10.2008 Posty: 7 483
      moim zdaniem nie zrzuci tam tak samo czesto, zauwaz ze zagral x2,5 z BU, 4bet w wysokosci 22-26bb gralbym gdybym byl z pozycja przeciwko np blindom ale tutaj AK gram tak samo jak zagralbym AA, KK OOP czyli betuje mocno, nawet x3,5 zeby nie dawac mu jakichkolwiek nawet marginalnych oddsow na zlapanie seta z PP czy gre postflop z rekami typu SC.

      jakby nie bylo bardzo zadko widuje 3bet w wysokosci mniej niz x3 a z reguly graja go gracze lubujacy sie w fancy play

      NL5 kaczmarol NL5

      PS pozatym ktos kto widzi ze 4betujesz tak mocno OOP zadziej bedzie probowal cie tam 3betowac ze slabszymi rekami i czesciej tez zcalluje cie z rekami KK+ co znowu umozliwi ci zobaczenie flopa gdy bedziesz AJs czy 77 a nie bedzie cie automatycznie zmuszac do folda badz calla i grania fit or fold na jakikolwiek 3bet.

      no ale to juz zalezy jak ktos sie czuje postflop.
    • rusher88
      rusher88
      Trener
      Trener
      na forum od: 26.06.2008 Posty: 38 129
      Siema.

      Nomedes cos chyba wypil jak to pisal :P

      Anyway, jesli 4betujesz, to mozesz to robic spokojnie ~3x wielkosc 3betu, moze byc lekko wiecej, a to dla tego, ze grasz tak KK+, czy tam QQ i dla tego ze NIE GRASZ 4bet/fold, tylko 4bet/call! Nie mozesz sobie pozwolic na foldowanie AK po 4becie przed flopem. Miej to na uwadze :) .

      Na flopie, gram tu check na tym limicie all day long.