[NL2-NL16] QJs NL10

    • chinaski01
      chinaski01
      Brąz
      na forum od: 07.06.2007 Posty: 2 314
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($9.70)
      BB ($3)
      UTG ($10.90)
      UTG+1 ($10)
      UTG+2 ($9.85)
      MP1 ($3.76)
      Hero ($10.97)
      MP3 ($18.90)
      CO ($10.33)
      BTN ($4.60)

      Dealt to Hero Q:diamond: J:diamond:

      fold, fold, UTG+2 raises to $0.40, fold, Hero calls $0.40, fold, fold, fold, fold, fold

      FLOP ($0.95) 3:club: J:heart: 6:club:

      UTG+2 bets $0.95, Hero calls $0.95

      TURN ($2.85) 3:club: J:heart: 6:club: 4:club:

      UTG+2 checks, Hero bets $1.60, UTG+2 calls $1.60

      RIVER ($6.05) 3:club: J:heart: 6:club: 4:club: A:club:

      UTG+2 checks, Hero ???

      VPIP PFR Steal 3bet
      AGR Cbet FtoCbet WTSD WatSD Hands

      Villain:
      14/8/31/2,1
      4/80/67/21/60/177

      :diamond: Preflop luzny call, ale chce z weak tagami (jego rang 77+,ATs+,KJs+,QJs,AJo+) grac IP z reka ktora fajnie flopuje
      :club: Flop Jxx FD , villain gra o pot (JJ+, AJ, AXs)
      :spade: Kompletuje sie FD, villain gra c/c (QQ+, A:club: -X, A-K :club: )
      :heart: River A, villain check, czy tu po takiej jego lini oplacalne jest zamienie QJ w bleff? Allin river?
  • 3 odpowiedzi
    • osheu
      osheu
      Brąz
      na forum od: 20.07.2009 Posty: 463
      Jeśli już, to nie betowałbym za 1,6$ na turnie, tylko zrobił check behind i jak pytasz o uderzenie na River, to wtedy możesz bić...nie wiem w ilu procentach/jak często on będzie miał te 1 z 9 drzewo na ręku, ale niestety bym tutaj odpuścił i zaczekał do końca, żeby on Tobie pokazał właśnie brakujące tu drzewo :s_biggrin:

      Odpowiadając na Twoje pytanie..jeśli Ty nie masz żadnego drzewa, to częściej on je będzie miał niż nie miał :) (przynajmniej to jedno, w tym przypadku K lub Q). Jeśli już myślisz o AI na river, to po linii check behind na turnie i jego check na river.
    • rusher88
      rusher88
      Trener
      Trener
      na forum od: 26.06.2008 Posty: 38 130
      Siema!

      Tylko powiedzcie mi, jak mamy pchac all in na river po check na turnie, kiedy mamy pota mniejszego nzi 3$?? Mamy wrzucic tutaj 8? Jakos mi sie to nie widzi :)

      Anyway ja tu raiseuje flop, bo nie chce tutaj rozdawac free card. On ma AF4, on tu moze betowac bardzo duzo rak, wiec mysle ze czesto mozemy tu grac raise/fold, jak mamy info to czasami raise/call, a czasami mozemy callowac tak ja Ty tu zagrales. Jesli callujesz, to na turnie betuje all day long, bo on czesto ma tego 1, ktory dal mu drawa i bedzie gral c/c turn i X/X river... stad river najczesciej widze tu check back, sadzac ze on mial drawa.
    • chinaski01
      chinaski01
      Brąz
      na forum od: 07.06.2007 Posty: 2 314
      Tylko powiedzcie mi, jak mamy pchac all in na river po check na turnie, kiedy mamy pota mniejszego nzi 3$?? Mamy wrzucic tutaj 8? Jakos mi sie to nie widzi

      :spade: Chodzilo mi o river. jest 6$ allin za 8$ troche overbet (jakbym mial K :club: to for value betowal bym 4$ powiedzmy ale i allin bo wyglada slabiej) , ale on tam powinien zrzucic wszystko bez wysokiego :club: ??

      :diamond: Z drugiej strony jak drawowal to pewnie z A :club: /K :club: /Q :club: (A padlo na river wiec K/Q) to czesto bedzie czekal wiedzac ze ja checkne behind prawie wszystko w tym 9/10/J :club:

      :heart: Zastanawiam sie czy to nie byl fajny spot do ogrania takiego TAGowatago przeciwnika zakladajac ze on bedzie foldowal czesto na nie bezpiecznych boardach itp.