[NL100+] 98o NL200

    • RockyRaccoon
      RockyRaccoon
      Black
      na forum od: 11.11.2008 Posty: 2 420
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $2(BB) Poker Stars
      SB ($233)
      Hero ($209)
      UTG ($200)
      CO ($215)
      BTN ($206)

      Dealt to Hero 8:heart: 9:club:

      fold, fold, BTN raises to $5, fold, Hero raises to $18, BTN calls $13

      FLOP ($37) 7:club: 6:club: 2:spade:

      Hero checks, BTN checks

      TURN ($37) 7:club: 6:club: 2:spade: 9:spade:

      Hero bets $20, BTN calls $20

      RIVER ($77) 7:club: 6:club: 2:spade: 9:spade: 3:diamond:

      Hero bets $44, BTN raises to $168 (AI), Hero calls $124

      BTN shows K:diamond: J:heart:
      (Pre 63%, Flop 48.3%, Turn 13.6%)

      Hero shows 8:heart: 9:club:
      (Pre 37%, Flop 51.7%, Turn 86.4%)

      Hero wins $411


      VILLAIN:
      19/16 , hands 160
      w$wsf 35
      fold to 3b 65
      grał 13 stolikow w momencie tej reki
      ready: straight forward


      REASONING:
      pf moje staty na stoliku byly bardzo tight, on foldowal 65 do 3b wiec why not.
      Flop jeden z lepszych, ale nie sadzilem zeby on mnie tam blefowal, jego calling range to bedzie 88+, fd (mysle ze z fd bedzie podbijał często (75%?). Z drugiej strony, jezeli ja gram check to imo jest duza szansa ze jego air bedzie blefował (moze nie A high czesto, ale Khigh i gorzej) dlatego grałem x z intencją x/r.

      Jego range po flopie to dla mnie jakieś AQ/AJ, rzadko 88+ lub 7x (bardzo malo kombinacji 7x + czesto je betuje na flopie). Mysle ze w 90% mam najlepszą rękę, a z racji mojego x flop + mozliwych drawow moge sie spodziewac call od A high lub samych drawow. Jego turn call byl bardzo szybki.

      River card to blank, mysle ze moge wciaz liczyc na lightowy call z racji tego ze drawy nie weszly (druga opcja x to induce, ale mysle ze on rzadko bedzie blefowal nawet z K high i gorzej) dlatego vbetuje. On robi insta jam.

      Wykorzystałem prawie cały time bank. Bo imo to jest sytuacja w ktorej rozne rzeczy mowia co innego. Jego staty mowia ze jego bluffing freq bedzie bliskie zeru, tym bardziej, iż gra 13 stolików. Z drugiej strony jego linia nie ma żadnego sensu, i praktycznie nie potrafię znaleźć jednej kombinacji poza T8s (rzadko calluje pf) z ktora jego linia ma sens (sety bardzo czesto raisują turn, TT+ raczej tak nie gra).

      ?
  • 3 odpowiedzi
    • wma21
      wma21
      Brąz
      na forum od: 24.04.2009 Posty: 5 816
      dlatego gram R ch/c a nie bet bo w zasadzie na raise musze sie skladac gdyz bije tylko bluff a jak sam powiedziales skoro to nit to u niego tam duzo bluffow nie bedzie do tego i tak moim betem nie zmusze do zrzucenia nic lepszego wiec dla mnie ch/c river

      BTW nice hand
    • lekarz20
      lekarz20
      Brąz
      na forum od: 17.06.2008 Posty: 1 630
      ja bym 98o nie 3b pf, 65% fold to cbet pewnie całościowy, za mała próbka rak żeby patrzec na fold to 3b from BTN ale domyslnie można założyć, że jest na pewno mniejszy niż 65% a nasza reka jest chujowa.
      x/r na flopie jest fajny pod warunkiem ze robimy to też od czasu do czasu z JJ+/FD a darmowa karta nas nie boli.
      Turn i river dokładnie jak piszesz, ten sam dylemat :D
      nice call.
    • Ninjai
      Ninjai
      Black
      na forum od: 29.04.2007 Posty: 8 015
      Preflop pewnie jest do dyskusji, mnie sie to nie podoba, ale zabraniac ci tego nie bede przeciez.

      Na flopie c/r jest cool do balansowania c/f z AK (KQ etc.). Wiecej tutaj chyba tez nie musze pisac.

      Turn to sam mowisz, ze jest easy vbet i dlatego tez river jest b/c tutaj, bo on tak nigdy nie ma 54c (b/c z tym flop), wiec bije cie 54s + 33 no i reszte to ty bijesz z samej racji, ze kazdy lepszy made hand sie odzywa przed tem. Nice hand.