[NL20-NL50] 66 nl50

    • czak2
      czak2
      Srebro
      na forum od: 04.07.2010 Posty: 3 691
      Full Tilt - $0.50 NL (6 max) - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 3

      CO: $51.60
      Hero (BTN): $59.45
      SB: $26.75
      BB: $50.00 30/20/1 20h
      UTG: $53.45 14/14 7h

      SB posts SB $0.25, BB posts BB $0.50

      Pre Flop: ($0.75) Hero has 6:club: 6:heart:

      UTG raises to $1.50, fold, Hero calls $1.50, fold, BB raises to $5.50, UTG calls $4.00, fold

      Flop: ($12.75, 2 players) J:diamond: 3:heart: 6:spade:
      BB bets $7.50, fold

      Odwieczny mój dylemat sprawdzać czy nie sprawdzac??
  • 8 odpowiedzi
    • ZZZet
      ZZZet
      Brąz
      na forum od: 28.04.2009 Posty: 1 618
      30/20/1 20h


      Fold preflop. Nie calluj 3beta do 8bb pf z 66 100bb deep. Zwlaszcza jezeli nie wiesz jak zagrac tego handa post flop. To nie jest nawet close do bycia EV+. Tracisz kase callujac.

      Call call call albo maly raise na flopie i stack/off w zaleznosci od tego jak wg Ciebie najlepiej wyciagnac jego kase (jaki range 3betuje preflop, czy barreluje itd). Jezeli jest duzym nitem to po prostu raisuj flopa, a jezeli nie to calluj. Bedziesz w pozycji, wiec nie musisz sie martwic o to, ze koles bedzie pot controlowal turna. Board jest super dry, wiec nie musisz sie martwic o protectowanie handa.
    • czak2
      czak2
      Srebro
      na forum od: 04.07.2010 Posty: 3 691
      Napisane przez ZZZet
      30/20/1 20h


      Fold preflop. Nie calluj 3beta do 8bb pf z 66 100bb deep. Zwlaszcza jezeli nie wiesz jak zagrac tego handa post flop. To nie jest nawet close do bycia EV+. Tracisz kase callujac.

      Call call call albo maly raise na flopie i stack/off w zaleznosci od tego jak wg Ciebie najlepiej wyciagnac jego kase (jaki range 3betuje preflop, czy barreluje itd). Jezeli jest duzym nitem to po prostu raisuj flopa, a jezeli nie to calluj. Bedziesz w pozycji, wiec nie musisz sie martwic o to, ze koles bedzie pot controlowal turna. Board jest super dry, wiec nie musisz sie martwic o protectowanie handa.
      Przecież ja foldowałem pf :facepalm: Pytałem sie tylko czy nie lepszy jest call bo często widzę jak inni tak grają a ja na razie zawsze foldowałem.
    • timon04
      timon04
      Brąz
      na forum od: 26.02.2008 Posty: 91
      LOL
    • tezapl
      tezapl
      Brąz
      na forum od: 10.02.2007 Posty: 777
      To są jakieś PP które mozemy callować 3way w tym rozdaniu ? Przyznam że ja jak widziałem że jedna osoba sprawdziła 3beta i byłem ostatni do gry to zazwyczaj callowałem PP.
    • ZZZet
      ZZZet
      Brąz
      na forum od: 28.04.2009 Posty: 1 618
      Napisane przez timon04
      LOL
      LOL nie wiem jak czytalem to HH :D


      Przecież ja foldowałem pf Facepalm Pytałem sie tylko czy nie lepszy jest call bo często widzę jak inni tak grają a ja na razie zawsze foldowałem.


      To dlatego, ze wiekszosc ludzi nie wygrywa w pokerze.

      To są jakieś PP które mozemy callować 3way w tym rozdaniu ?


      Koles 3betuje nita raisujacego z UTG. Wyglada to bardzo strong. Fold wszystkie pary do JJ wlacznie.
    • czak2
      czak2
      Srebro
      na forum od: 04.07.2010 Posty: 3 691
      Napisane przez ZZZet
      Napisane przez timon04
      To są jakieś PP które mozemy callować 3way w tym rozdaniu ?


      Koles 3betuje nita raisujacego z UTG. Wyglada to bardzo strong. Fold wszystkie pary do JJ wlacznie.
      A co z QQ ?? Bo z AK domyslam się call i gramy fit or fold ??
    • siweq86
      siweq86
      Brąz
      na forum od: 28.12.2009 Posty: 8 757
      Napisane przez ZZZet
      Napisane przez timon04
      LOL
      LOL nie wiem jak czytalem to HH :D


      Przecież ja foldowałem pf Facepalm Pytałem sie tylko czy nie lepszy jest call bo często widzę jak inni tak grają a ja na razie zawsze foldowałem.


      To dlatego, ze wiekszosc ludzi nie wygrywa w pokerze.

      To są jakieś PP które mozemy callować 3way w tym rozdaniu ?


      Koles 3betuje nita raisujacego z UTG. Wyglada to bardzo strong. Fold wszystkie pary do JJ wlacznie.
      ZZZet a jak traktujesz call 3beta od UTG? Nie wydaje Ci się, że to mocna linia i często obu będzie można wystackować z ich overpair czy AK na flopie Kxx czy Axx
      Dokładasz 4$, aby wygrać blisko 100$. Rozumiem, że uważasz, że to są fałszywe oddsy, bo UTG zbyt często sfolduje?
    • ZZZet
      ZZZet
      Brąz
      na forum od: 28.04.2009 Posty: 1 618
      ZZZet a jak traktujesz call 3beta od UTG? Nie wydaje Ci się, że to mocna linia i często obu będzie można wystackować z ich overpair czy AK na flopie Kxx czy Axx


      Ciezko powiedziec cos o rangu UTG. Statsy sa tylko po 7 handach, wiec nie mozna od razu zakladac, ze mozemy setminowac tez na jego range, bo musi miec silna pare.

      Poza tym na Axx nie stackniesz ani KK ani QQ. Na Kxx nie stackniesz QQ. A na low flopie nie wyciagniesz nic z AK. Czasami zostaniesz zoversetowany itd.

      Dlatego setmine 8bb z 66 100bb deep nigdy nie bedzie dobry.