[NL2-NL16] Jj Nl10

    • chinaski01
      chinaski01
      Brąz
      na forum od: 07.06.2007 Posty: 2 314
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($10.05)
      BB ($9.16)
      UTG ($2.17)
      UTG+1 ($2.25)
      UTG+2 ($3.55)
      MP1 ($3.87)
      MP2 ($14.44)
      MP3 ($13.93)
      CO ($7.02)
      Hero ($10)

      Dealt to Hero J:diamond: J:spade:

      fold, UTG+1 raises to $0.20, fold, MP1 calls $0.20, fold, MP3 calls $0.20, fold, Hero raises to $1.10, fold, fold, fold, fold, MP3 raises to $13.93 (AI), Hero ???

      VPIP PFR Steal 3bet
      AGR Cbet FtoCbet WTSD WatSD Hands

      Tylko 18 rak na graczy, 2 to "szorty" (chyba 44/28, 56/6, 50/5 formuja sie na luznych/callujacyh fiszow)
      UTG+1
      44/28/100/0
      inf/50/0/17/0/18

      MP+1
      56/6/-/0
      6/-/0/38/67/18

      MP+3
      50/6/0/0
      0,5/-/0/18/0/18

      :spade: Szort 22BB otwiera min raisem , dostaje 2 calle , ja z JJ postanawiam sqizowac (sizing 1,1$ chyba moze bo, w tedy napewno spr allia szorta)
      :heart: Foldy do MP+3 ktory shoveuje efektywnie 100BB:f_confused:
      :diamond: Bez readów (18 handow - malo) Fold???
  • 7 odpowiedzi
    • MuskTfujWruk
      MuskTfujWruk
      Brąz
      na forum od: 11.12.2009 Posty: 1 210
      dziwny ten jego shove

      przeciez z AA/KK nie nie gralby call po 2 mini raisach oO ... jeszcze przeciez za nim wiele osob moglo go scallowac i mialby przesrane ....

      ja bym pomyslal , ze on pomyslal :f_biggrin: ze ja blefuje tym sqizem z jakas srednio silna reka i chce zgarnac pule.

      ja bym callowal z mysla ze on ma AKs/o
    • Ja81
      Ja81
      Brąz
      na forum od: 08.08.2008 Posty: 803
      Teoria: siedzisz na MP z AA widzisz mini reise i call od shortów, 3betem izolujesz ich a nie do końca Ci o to chodzi, bo przydałby się chociaż jeden big stack, z którym chcesz rozegrać tą rękę, co prawda zwiększa to wariancję ale i zyski --> tylko że ten gość 50/6 raczej takiego procesu myślowego nie przeprowadził :D
    • chinaski01
      chinaski01
      Brąz
      na forum od: 07.06.2007 Posty: 2 314
      hmm...nie zgodze sie. jak bymbyl na MP3 z AA to raczej nie callowalbym ( nie chce grac OOP ) zeby bigstack callnow za mna (wariancje to na pewno zwiekszy co do zyskow to raczej watpie) i zrobil sie multiway pot, tylko raisowal ~0,8 (ograniczyl liczbe graczy i budowal pot) wtedy na kazdym flopie z szortem moge sie latwo stackowac.

      Jak calluje jako 2-gi to raczej nie bedzie mail AA/KK.
    • Ja81
      Ja81
      Brąz
      na forum od: 08.08.2008 Posty: 803
      myśle że masz racje
    • chinaski01
      chinaski01
      Brąz
      na forum od: 07.06.2007 Posty: 2 314
      ok thx :f_grin:
      Ale teraz co ja mam zrobic w takim spocie?
    • rusher88
      rusher88
      Trener
      Trener
      na forum od: 26.06.2008 Posty: 38 130
      Hello!

      Wg mnie call! Wlasciwie to chcesz go sprawdzic, bo on nie ma tu mocnego range, a dosc slaby/sredni. Gosc grajacy taka linie moze tam pokazac wiele rak, zazwyczaj ciezko powiedziec, ze bedziesz tu bardzo ahead, bo to moz byc 60:40/sth, bo to 'tylko' JJ, ale mimo wszystko wydaje mi sie, ze czesciej jestes tu lepszy od niego.
    • chinaski01
      chinaski01
      Brąz
      na forum od: 07.06.2007 Posty: 2 314
      Callnowem myslac jak ma AA/KK/QQ to WP masz $$$ :f_cool:
      Hero calls $8.90 (AI)

      FLOP ($20.55) 6:heart: 8:club: A:spade:

      TURN ($20.55) 6:heart: 8:club: A:spade: 3:club:

      RIVER ($20.55) 6:heart: 8:club: A:spade: 3:club: 5:diamond:

      MP3 shows K:spade: Q:spade:
      (Pre 47%, Flop 28.4%, Turn 13.6%)

      Hero shows J:diamond: J:spade:
      (Pre 53%, Flop 71.6%, Turn 86.4%)

      Hero wins $19.53