[NL20-NL50] AQs NL20

    • Choody
      Choody
      Brąz
      na forum od: 12.03.2008 Posty: 57
      OnGame - $0.20 NL (5 max) - Holdem - 4 players
      Hand converted by PokerTracker 3

      BB: $19.10
      UTG: $15.00
      Hero (BTN): $19.00
      BB: $20.50

      BB posts BB $0.20

      Pre Flop: ($0.20) Hero has Q:spade: A:spade:

      fold, fold, Hero raises to $0.70, BB calls $0.50

      Flop: ($1.40, 2 players) 2:spade: 7:diamond: 7:spade:
      BB checks, Hero bets $0.80, BB calls $0.80

      Turn: ($3.00, 2 players) 8:diamond:
      BB checks, Hero bets $1.50, BB raises to $6.00, fold

      BB wins $5.70
  • 3 odpowiedzi
    • Kulu90
      Kulu90
      Brąz
      na forum od: 31.03.2009 Posty: 542
      Witam.

      Moim zdaniem powinienes sie zastanowic nad sensem second barellowania. Na tej 8 w sytuacji BUvsblind, nie sadze ze wyrzucisz cos lepszego niz A high. Bardzo rzadko w takim spocie villain bedzie tylko raz check/callować. Jak grasz R jesli SB drugi raz zagra c/c, a Ty nie trafisz swojego outa?... Ja na T gram check behind, dla kontroli puli i nie chce dostac własnie c/r, zdaje sobie również sprawe ze w tej sytuacji bardzo niewiele repuje.

      As played.
      Raczej tez skłaniał sie do foldu na T, choćby dlatego ze jego size swiadczy o tym, ze on chce miec pot size bet na R, ale przygladał bym sie temu typowi, bo on tez tutaj bardzo niewiele repuje i on moze miec tutaj bleffy w swoim rangu.
    • r0b50n
      r0b50n
      Brąz
      na forum od: 14.11.2009 Posty: 631
      Zero info o przeciwniku?

      Cbet raczej standard.

      Tak jak wspomniał kolega wyżej co chcesz wyrzucić tym barrelem na T? Pockety dalej tam callują, broadwaye bijesz.

      Po drugie mogłeś coś wyindukować swoim sizingiem - 1/2 psb? Skoro chcesz go zrzucić to wypadałoby zwiększyć fold equity, nie?

      Zagrałbym xb na turnie i w zależności od karty x|f|r river.
    • ZZZet
      ZZZet
      Brąz
      na forum od: 28.04.2009 Posty: 1 618
      Raise preflop i cbet na flopie OK.

      Na turnie betowanie jest dobre. Masz dobre equity, 2overy i nutflushdraw, wiec koles nie musi pasowac zbyt czesto, zeby betowanie bylo dobre. Na pewno masz szanse zdjac go z jakiegos Ahigh, 2x, moze 33-66. Jezeli dostaniesz calla to zawsze mozesz tez zbarrelowac T, J i K na riverze.

      Tylko jezeli decydujesz sie na semiblefowanie turna to nie mozesz podbijac pol pota. Betuj 2.5$. Chcesz maksymalizowac swoje FE

      Nie spodziewalbym sie check/raisa na turnie od niczego oprocz nutsow, wiec foldownanie jest dobre. Jest spora szansa, ze jestes drawing dead.