[NL2-NL16] AK nl2

    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

      Graj rękę

      $0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

      Known players:
      BB (Hero):
      $1.97
      MP3:
      $3.86
      CO:
      $1.90
      BU:
      $2.00
      SB:
      $2.08


      Preflop: Hero is BB with A, K.
      3 folds, SB raises to $0.07, Hero calls $0.05.

      Flop: ($0.14) A, 2, 5 (2 players)
      SB bets $0.09, Hero calls $0.09.

      Turn: ($0.32) 6 (2 players)
      SB bets $0.17, Hero calls $0.17.

      River: ($0.66) 7 (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.40, SB calls $0.40.

      Final Pot: $1.46.
      Results follow:


      24/7/7.0 91hand

      PRF: easy snap call - w jego rangu jest cala masa Ax, ktore robia fold do 3beta.

      Flop: marzenie jedynie suckout or cooler mnie mogą zatrzymać, easy call.

      T: easy call

      R: kiedy on checkuje stawiam go większość sytulacji na TP lub bluff wiec beutje tak żeby dostać call od Ax.
  • 18 odpowiedzi
    • Supernite
      Supernite
      Brąz
      na forum od: 28.02.2009 Posty: 1 532
      3bet for value.

      Masz super reke, chcesz juz budowac pule na preflopie. Do tego oczywiscie slabsze Ax sfolduja, ale i tak zostanie jakis tam range, ktory callnie i i tak bedziesz go dominowal.

      Tak jak zagrales na preflopie, to na flopie gram raise. Chce otrzymac jak najwiecej $ od AQ/AJ/AT/A9/A3/A4 - on tego raczej nie sfolduje. Nie na tym limicie.

      Zauwaz ze grajac caly czas call call call nie dasz rady zbudowac dobrej puli, a masz reke, ktora sie o to prosi :)
    • Endurx
      Endurx
      Brąz
      na forum od: 13.11.2008 Posty: 3 422
      Niestety zbyt pasywnie 3betując spolaryzował byś sobie jego zasięg zbudował byś pulę i prawdopodobnie wyciągnął staka od AQ AJ a tak skończyło się na marnej puli, on cię następnym razem zestakuje jak trafi dwie pary ze swoim AT do którego robisz mu smouth calle przez 2 streety ewentualnie trafi seta ze swoich 77-JJ gdy ty trafisz TPTK i będzie pozamiatane, sory ale nie tak sie gra w pokera z AQ AJ faktycznie można myśleć nad flatowaniem ale AKs to jakieś nie porozumienie, szczególnie że gość po statach wygląda dość donkowato i pewnie sprawdzi z masą zdominowanych rąk takich jak KJ QK AJ AQ
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      problem z AK jest taki ze ludzie oddają ci stacka jak maja AT+, KJ+ ale ty go przegrywasz jak oni maja seta, albo 2pr wiec w zasadzie wychodzi w longranie na zero.

      AK ma wiele value przeciwko agro donka, calingstation, ale przeciwko takiemu konkretnemu villianowi, nie widzę wiele value w 3becie.

      3bet pre dostaje call od bardzo niewielkiej części jego rangu 15%-20% rak będzie otwierał na tej pozycji, ale większość po 3becie folduje.
    • imgoingtomirage
      imgoingtomirage
      Head admin
      Head admin
      na forum od: 03.07.2010 Posty: 23 273
      Na takim limicie na takiego donka i na takim flopie chcesz jego stack.
      3bet pre, raise flop.
    • kNoq001
      kNoq001
      Brąz
      na forum od: 15.12.2008 Posty: 37 208
      Napisane przez Supernite
      3bet for value.

      Masz super reke, chcesz juz budowac pule na preflopie. Do tego oczywiscie slabsze Ax sfolduja, ale i tak zostanie jakis tam range, ktory callnie i i tak bedziesz go dominowal.

      Tak jak zagrales na preflopie, to na flopie gram raise. Chce otrzymac jak najwiecej $ od AQ/AJ/AT/A9/A3/A4 - on tego raczej nie sfolduje. Nie na tym limicie.

      Zauwaz ze grajac caly czas call call call nie dasz rady zbudowac dobrej puli, a masz reke, ktora sie o to prosi :)
      zaczalem pisac komenta, popatrzylem co napisal superNIT i moge sie tylko pod tym podpisac

      zapominasz drogi dejvidzie o jednej podstawowej rzeczy jaka nalezy wykonywac na mikro -> VALUE VALUE VALUE
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      tutaj czynniki które brałem pod uwagę:

      20/7/7.0/20 ATS

      :diamond: mały prf, normalny ATS czyli gość mało rak otwiera, sporo limpueje, ale zdecydowanie luźniej gra na pozycji, to znaczy ze jest raczej strachliwy i dużo rak będzie pasować, wiec mam nie wiele value w 3becie.

      :diamond: gość ma bardzo wysoki AF flop i turn wiec spodziewam się ze na flopie Axx, Kxx, i ogólnie dry flopach będzie grac c.bet flop 100%, dbarrel 70-80% wiec wygrywam dobra pule nawet kiedy nic nie trafił.

      :diamond: gość nie grał jak idiota, czyli przypuszczalnie na flopie Axx w 3bet pocie nie odda mi stacka z niczym gorszym niż TPGK (AT+, KJ+) wiec ciężko mi będzie wyciągnąć od niego stack.

      Dlatego uznałem, ze lepiej jest zagrać call, bo wtedy jest duża szansa ze od jakiegokolwiek Ax dostaje bet - bet - c/c wiec wygrywam w większości sporą pule, jeśli trafi seta lub 2pr przegrywam minimum, co innego jakby trafił seta w 3bet pocie lub 2pr to prawie zawsze tracę całego stacka.


      Poczekam na ocene judga i jego argumentacje, bo wszystko wskazuje na to, ze mimo iż uważam, ze moje rozegranie ma sens i logiczne uzasadnienie to nie jest optymalne w tej sytuacji, ( w końcu 4 osoby już mi doradziły inaczej :D )
    • kNoq001
      kNoq001
      Brąz
      na forum od: 15.12.2008 Posty: 37 208


      Dlatego uznałem, ze lepiej jest zagrać call, bo wtedy jest duża szansa ze od jakiegokolwiek Ax dostaje bet - bet - c/c wiec wygrywam w większości sporą pule, jeśli trafi seta lub 2pr przegrywam minimum, co innego jakby trafił seta w 3bet pocie lub 2pr to prawie zawsze tracę całego stacka.


      to jedno czy drugie? bedziesz mial sporo czy mala pule?
      chodzi o to, ze taki koles 22 oraz 55 raczej nie podbija z sb, wiec zostaje AA
      dodatkowo jego sizing jest do dupy wiec Ty zadnej puli nie budujesz praktycznie majac nutsa w tym spocie

      ocenianie AF po 90hendach to tez nieporozumienie i lepiej sie tego oducz a najlepiej ustaw sobie huda aby wyswietlal Ci staty po 200hendach bo widze, ze sporo rak z tego powodu overplayujesz
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      [quote]Napisane przez kNoq001


      Dlatego uznałem, ze lepiej jest zagrać call, bo wtedy jest duża szansa ze od jakiegokolwiek Ax dostaje bet - bet - c/c wiec wygrywam w większości sporą pule, jeśli trafi seta lub 2pr przegrywam minimum, co innego jakby trafił seta w 3bet pocie lub 2pr to prawie zawsze tracę całego stacka.


      to jedno czy drugie? bedziesz mial sporo czy mala pule?
      chodzi o to, ze taki koles 22 oraz 55 raczej nie podbija z sb, wiec zostaje AA
      dodatkowo jego sizing jest do dupy wiec Ty zadnej puli nie budujesz praktycznie majac nutsa w tym spocie



      to jest tzw. równowaga moim zdaniem otwiera skoro ma ATS 20%.
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      [quote]Napisane przez deivid2
      Napisane przez kNoq001


      Dlatego uznałem, ze lepiej jest zagrać call, bo wtedy jest duża szansa ze od jakiegokolwiek Ax dostaje bet - bet - c/c wiec wygrywam w większości sporą pule, jeśli trafi seta lub 2pr przegrywam minimum, co innego jakby trafił seta w 3bet pocie lub 2pr to prawie zawsze tracę całego stacka.


      to jedno czy drugie? bedziesz mial sporo czy mala pule?
      chodzi o to, ze taki koles 22 oraz 55 raczej nie podbija z sb, wiec zostaje AA
      dodatkowo jego sizing jest do dupy wiec Ty zadnej puli nie budujesz praktycznie majac nutsa w tym spocie



      to jest tzw. równowaga moim zdaniem otwiera skoro ma ATS 20%.
      , jak trafi seta, a ty TPTK to strata 3/4 stacka to miniumum :D ., a i jeszcze jedno dla mnie TPTK to żaden nuts.
    • kNoq001
      kNoq001
      Brąz
      na forum od: 15.12.2008 Posty: 37 208
      [quote]Napisane przez deivid2
      Napisane przez deivid2
      Napisane przez kNoq001


      Dlatego uznałem, ze lepiej jest zagrać call, bo wtedy jest duża szansa ze od jakiegokolwiek Ax dostaje bet - bet - c/c wiec wygrywam w większości sporą pule, jeśli trafi seta lub 2pr przegrywam minimum, co innego jakby trafił seta w 3bet pocie lub 2pr to prawie zawsze tracę całego stacka.


      to jedno czy drugie? bedziesz mial sporo czy mala pule?
      chodzi o to, ze taki koles 22 oraz 55 raczej nie podbija z sb, wiec zostaje AA
      dodatkowo jego sizing jest do dupy wiec Ty zadnej puli nie budujesz praktycznie majac nutsa w tym spocie



      to jest tzw. równowaga moim zdaniem otwiera skoro ma ATS 20%.
      , jak trafi seta, a ty TPTK to strata 3/4 stacka to miniumum :D ., a i jeszcze jedno dla mnie TPTK to żaden nuts.
      jeszcze raz napisze
      nie opieraj sie na takich statach jak AF/3bet/cbet/ATS po 90hendach (dodatkowo on otwiera z sb a nie BU gdzie jego range jest szerszy) a ta probka 20% to prawdopodobnie 1/5 ;x

      oraz

      wiec Ty zadnej puli nie budujesz praktycznie majac nutsa w tym spocie
      nigdzie nie napisalem, ze JA traktuje TPTK jako nuts, tylko, ze w TYM SPOCIE jest to nuts bo bije Cie bardzo malo rak
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      to akurat dobra rada z tym AF, myślę właśnie nad tym bo na micro rzadko kiedy ma się na kogoś więcej niz 100h.


      Sorrki w takim razie, źle zrozumiałem z tym nutsem :D


      A i dzieki za pomoc w pokazaniu bledow w mysleniu, bo to faktycznie nie jest zbyt madre opieranie analizy na AF po 91 handach :D :facepalm:
    • sz3sz
      sz3sz
      Brąz
      na forum od: 20.04.2010 Posty: 5 824
      walisz 3bet, jak gra setmining to niech za to placi i gra bez pozycji i bez inicjatywy

      jak sfolduje to pewnie tylko stealowal i i tak nie dostalbys value bo zagralby cbet i by sie wyciszyl

      as played raise turn
    • siweq86
      siweq86
      Brąz
      na forum od: 28.12.2009 Posty: 8 757
      szesz, piszesz że jak gra setmining to niech za to płaci.

      A myślisz, że wystarczające często zmusisz go do foldu żeby Twój 3bet był opłacalny. To co piszesz ma sens, ale tylko w przypadku rak typu TT+. Przy AK przy słabym przeciwniku w longrunie zarobimy tyle co stracimy, a nawet będzie 45:55 jeśli nie zmusimy to do foldu
    • AutystycznyAndrzej
      AutystycznyAndrzej
      Złoto
      na forum od: 12.01.2009 Posty: 7 676
      3bet preflop, wygrasz pulę a często dostaniesz call od rąk które dominujesz + nawet jak nie trafisz to możesz wygrać postflop.

      Tak jak zagrane, to raisuje flop ponieważ on może mieć dowolnego asa i od niego się nie odkleić. Ponadto może sobie pomyśleć że BB vs SB i blablablabla i zrobić jakieś hero call.

      Raise nie musi być wysoki, ale na river chcę zobaczyć jak wrzucasz AI za 2/3-4/5 pota.
    • sz3sz
      sz3sz
      Brąz
      na forum od: 20.04.2010 Posty: 5 824
      Napisane przez siweq86
      szesz, piszesz że jak gra setmining to niech za to płaci.

      A myślisz, że wystarczające często zmusisz go do foldu żeby Twój 3bet był opłacalny. To co piszesz ma sens, ale tylko w przypadku rak typu TT+. Przy AK przy słabym przeciwniku w longrunie zarobimy tyle co stracimy, a nawet będzie 45:55 jeśli nie zmusimy to do foldu
      preflop vs pockety masz flipa
      ale postflop pockety sa rozgrywane fit/fold zazwyczaj
      wiec bardzo czesto wygrasz cbetem kiedy gosc nie trafi seta i spadnie karta wyzsza od jego pocketa
      a to bedzie ev+ w longrunie

      a jak ma Ax/Kx to zrobisz mu niezle valuetown jak spadnie ktorys z tych outow na flopie
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      Napisane przez AutystycznyAndrzej
      3bet preflop, wygrasz pulę a często dostaniesz call od rąk które dominujesz + nawet jak nie trafisz to możesz wygrać postflop.

      Tak jak zagrane, to raisuje flop ponieważ on może mieć dowolnego asa i od niego się nie odkleić. Ponadto może sobie pomyśleć że BB vs SB i blablablabla i zrobić jakieś hero call.

      Raise nie musi być wysoki, ale na river chcę zobaczyć jak wrzucasz AI za 2/3-4/5 pota.

      Okej gram 3beta dostaje calll AJ+, KQ i moze AT i KQ bo nie jestem pewny czy on oop będzie te ręce callowac, natomiast grając call zostawiam jego wszystkie gorsze Ax i Kx w puli + nie mam zamiaru pasowac na flopie do jednego beta, mam pozycje bede mogl go latwo ograc bo to gracz stragforward.

      F: dostaje call od AT+ ale tez od A2, A5, 55, 22, AA to ten całkowity profit chyba taki duży nie będzie i oczywiscie folduje wszystkie gorsze Ax.


      Może czegoś nie rozumiem, ale tak to widzę jeśli tak to prosiłbym o wytłumaczenie gdzie jest błąd w moim myśleniu.
    • AutystycznyAndrzej
      AutystycznyAndrzej
      Złoto
      na forum od: 12.01.2009 Posty: 7 676
      Błąd polega na tym że zakładasz że ludzie pasują wszystkie gorsze ręce, a tak nie jest.

      Większość oponentów będzie miała problem ze spasowaniem AT na flopie + turnie, a co dopiero mówić o AQ. Myślę że rywal może sprawdzić na turnie z naprawdę słabymi asami myśląc że z Ax nie będziesz raisował flopa a na BB vs SB będzie blefował i blablabla... Zresztą w większości ludzie nie myślą i po prostu oddadzą stacka z AJ licząc na to że TP = nuts.

      Podobnie z preflopem. Z mojego doświadczenia wynika że ludzie callują zbyt luźno OOP i potem potrafią robić głupoty. Nie należy zakładać że każdy gra idealnie, inaczej by nie byliby na mikro...
    • deivid2
      deivid2
      Global
      na forum od: 23.05.2009 Posty: 6 366
      dzięki za wyjaśnienie.