Weryfikacja

• Drus92
      Drus92
      Srebro
      na forum od: 31.05.2010 Posty: 772
      Moje konto zostało zamrożone. Ok myślę pewnie skan dowodu wysłać i git, ale:

W ramach procedury bezpieczeństwa, prosimy o przesłanie wszystkich poniższych dokumentów:
      - Czytelną kopię Twojego aktualnego dowodu tożsamości (awers i rewers)
      - Czytelną kopię najnowszego wyciągu z konta bankowego (nie starszego niż sprzed 3 miesięcy) z Twoim adresem, imieniem i nazwiskiem oraz datą wystawienia.

Pytanie po co im ten wyciąg z konta i dokładnie chodzi o potwierdzenie tego, że mam konto ( zrzut ekranu z widnmiejącym numerem konta) bo jestem laikiem a nie wiem dokładnie co rozumieć pod nazwą wyciąg z konta bankowego

EDIT:
      Już ogarnąłem te wyciągi, ale nie mam pojęcia po co im to....
  • 5 odpowiedzi
    • salyk
      salyk
      Brąz
      na forum od: 26.01.2009 Posty: 16 757
      Witam,

PokerStars potrzebuje tych dokumentów do weryfikacji Twojego konta. Praktycznie każdy użytkownik przechodzi weryfikację, więc nie jest to nic nadzwyczajnego ;)

Jeśli chodzi o wyciąg z konta, to najłatwiej i najszybciej można go załatwić w placówce Twojego banku. (Screen nie przejdzie :f_mad: )

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało.

Pozdrawiam
    • manuelos
      manuelos
      Brąz
      na forum od: 30.07.2010 Posty: 279
      Napisane przez salyk

Jeśli chodzi o wyciąg z konta, to najłatwiej i najszybciej można go załatwić w placówce Twojego banku. (Screen nie przejdzie :f_mad: )

screen nie, ale jeśli wyślesz PDF z jakiegoś przelewu to nie spotkałem się jeszcze z odmową. PDFy są podpisane cyfrowo przez bank ;)
    • Drus92
      Drus92
      Srebro
      na forum od: 31.05.2010 Posty: 772
      Dzięki. Screen z wyciągu przeszedł, poza tym jestem bardzo mile zaskoczony szybkością z jaką nastąpiła owa weryfikacja :)
    • autic
      autic
      Srebro
      na forum od: 13.06.2009 Posty: 732
      Napisane przez manuelos
      Napisane przez salyk